2012-04-12 @ 11:54:47
Justin Bieber and Drake “BELIEVE” Collaboration:


Andel på Tumblr

 

 

ustin Bieber och Drake arbetar på en låt tillsammans. Drake talade nyligen med Capital FM i Storbritannien om vad fansen kan förvänta sig av projektet.
Drake berättade Capital FM om samverkan:
"Vi träffas på grund av melodin han alltid vill" Yo, dina melodier är så galen "och" ge mig galnaste melodin, "så vi satt där en natt och det var faktiskt en stor studio process."
"Han skulle nynna melodier och han skulle gå ut och så skulle jag vara som" Jag gillar det här ett "och så skulle jag gå in och vi liksom började coaching varandra och amping upp varandra"
"Han vill in i kören när jag var i båset och vara som" Yo, det var en. " Det var häftigt, jag har aldrig gjort det förut, men vi skulle i princip bara omväxlande och gå in och testa melodier och vi plockade ut om fyra som vi tyckte - utan ord - sätta dem i ordning och sedan ska vi till nu skriva en låt till den. "

Justin Bieber och Drake arbetar på en låt tillsammans. Drake talade nyligen med Capital FM i Storbritannien om vad fansen kan förvänta sig av projektet.

Drake berättade Capital FM om samverkan:

"Vi träffas på grund av melodin han alltid vill" Yo, dina melodier är så galen "och" ge mig galnaste melodin, "så vi satt där en natt och det var faktiskt en stor studio process."

"Han skulle nynna melodier och han skulle gå ut och så skulle jag vara som" Jag gillar det här ett "och så skulle jag gå in och vi liksom började coaching varandra och amping upp varandra"

"Han vill in i kören när jag var i båset och vara som" Yo, det var en. " Det var häftigt, jag har aldrig gjort det förut, men vi skulle i princip bara omväxlande och gå in och testa melodier och vi plockade ut om fyra som vi tyckte - utan ord - sätta dem i ordning och sedan ska vi till nu skriva en låt till den. "

Det finns ingen officiell ord om den här låten kan visas, men det finns en stor chans vi kan få se den här låten på "Believe" album, som är satt att släppas runt juli!

 



Kommentarer
Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0