2012-04-12 @ 12:23:44
Justin Bieber & Taylor Swift Samarbetar För Album ''BELIVE''

 

Justin Bieber skrev en låt med Taylor Swift, som kommer att visas på hans kommande album, den mycket efterlängtade "Belive". Justin bekräftade nyheten med Capital FM.

Under sin pratstund med den brittiska radion utlopp. Sa han:

"Du vet, hela albumet är bara så annorlunda, det finns så många olika människor som samarbetar. Det är galet. Jag menar  även fast jag skrev en låt med Taylor Swift, så kommer hela albumet att  variera annorlunda. "

Även Taylor är ett land-pop crossover sångerska, det betyder inte att "Belive" kommer luta land. I själva verket kommer den inte att spelas någon sätt. Justin sa:

"Med min musik det inte stannar bara i en låda. Allt är så annorlunda och det är därför jag är så nöjd med detta album. Allt låter inte samma, allt är annorlunda och [efter] varje låt du inte förväntar nästa låt att hända. "

 



Kommentarer
Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0