2012-06-18 @ 10:56:46
Kapitel 8-.ღ Believe in Your Dreams ❤

Som vi sett så har ni kommenterat att ni inte hittar delarna till novellen så här har ni!
( kap 1. HÄR - kap 2. HÄR - kap 3. HÄR - kap 4. HÄR - kap 5. HÄR - kap 6. HÄR - kap 7. HÄR )



"Men jag var full jag lovar! Det var inte meningen älskling"
"Jag är inte din fucking älskling!" skrek jag och slog honom i ansiktet och sedan sprang iväg till Justin som lutade sig mot en vägg och väntade på mig. Han log men leendet försvann när han såg hur tårar rann från mina ögon.
Jag höll mig intill honom och grät i hans famn. Han höll om mig hårt och sa ingenting.
"Justin..han var otrogen, han hade sex med någon sa han"
Justin kliade sig i håret och kollade mig i ögonen med en ledsen blick. Han tog sin hand över min axel och vi gick hem till honom. Vi gick och satte oss i hans stora soffa, beige färgad var den. Jag lutade mig mot Justins bröst och grät tyst.

http://data.whicdn.com/images/27994585/423636_308659889194722_261474520579926_824520_1227836757_n_large.jpg
Jag råkade somna på Justins bröst märkte jag när jag vaknade.
"Hej sunshine" sa Justin och log sitt bieber leende. Han lyste upp så mycket när han log sitt underbara leende. Dagen började närma sig till kvällen och min mobil var full med missade samtal av mamma och ett av Zac. Jag slängde mobilen i soffan och la mig på justin igen.
"Vill du stanna här inatt eller ska jag köra hem dig? frågade justin.
"Jag tror jag måste hem Justin, min mamma har ringt flera gånger"
Jag och Justin började gå mot ytterdörren, jag tog på mig mina skor och sedan gick vi ut mot bilen. När vi äntligen var framme följde Justin med mig till dörren.
"Vi ses väl snart igen" sa Justin och kollade ner mot marken. "Vi kan träffas imorgon om du vill" sa jag och log mot honom. Han kollade upp och log tillbaka, Han ger mig en puss på kinden och en kram. Vi säger hejdå och jag stänger ytterdörren efter mig när jag kommit in i huset.
Mamma låg och sov i soffan så jag passade på att smyga snabbt uppför trappan till mitt rum. Mitt rum var inte så särskilt snyggt. Helt vanligt, rosa och vit färg på väggarna. "Life goes on" stod det på ena väggen med vit färg. En stor beige färgad dubbelsäng. Ett hyfsat fint rum helt enkelt, men det gjorde mig inte så speciellt mycket. Jag satte mig i sängen och tog fram min rosa dator.
Jag öppnade en film och somnade sedan till den.


Jag vaknade av hur solen sken så starkt i mina ögon. Idag skulle jag äntligen få träffa Justin igen, så jag smsade honom snabbt att komma om några timmar. Jag började gå in mot duschen för att äntligen bli fräsch.
Jag slog igång vattnet och lät det forsa ned för min kropp. Mitt humör var på topp, fast det fattades bara en sak. Men jag visste inte vad det var. När jag hade duschat klart så tassade jag genom hallen till mitt rum och slängde mig på min obäddade säng och stirrade upp i mitt tak. Precis då hörde jag hur min mobil började att ringa. Jag tog upp den och såg att Justins namn stod på displayen.
"Hej justin" sa jag och log stort.
"Hej shawty, ska jag köra nu?" frågade Justin mig.
"Kom om en timma, jag måste fixa mig lite!" sa jag och log.
Justin skrattade lite tyst och sa okej. Vi sa hejdå och la på.
Jag gick fram till min stora garderob och leta efter någon sommar outfit. Så jag tog fram mina vita shorts och ett slappt rosa linne. Jag gick iväg och hämtade min mascara och tog ett lager, mina fransar var endå ganska så långa och väldigt svarta så det behövdes inte så mycket.
Efter ett bra tag hör jag dörren knacka, jag springer nerför trappan och öppnar.
"Hej Elena", säger justin och ler stort när han ser mig.
"oh, Hej Justin, hur är läget?"
säger jag med ett leende.
"Kom med mig Elena", jag vill visa dig en sak.
Jag undrade vad det var, men kunde inte komma på något. Hoppas bara det inte hade något med Selena och göra. När vi kört iväg en bit så stannade Justin till.
Han öppnade bilen och vi gick en liten bit till hans ställe som han kallade det.
När vi stannade till började mitt hjärta slå hundra slag om sekunden kändes det som och jag stod där som en fånig jävel. Det var så vackert..

Ber om ursäkt för att ni fått vänta så länge men har verkligen inte haft tid till att blogga så mycket! Men det fick bli ett kort kapitel nu, och som cynthia säger så har vi bloggpaus nu i sommar, ni borde åka ut på en solsemester och bara njuta av vädret och allt mysigt! :D
KRAM OCH GLAD SOMMAR PÅ ER 
-sara

Kommentarer
Postat av: Hiba

Sjukt bra, fortsätt <3


2012-06-18 @ 12:03:06



Postat av: Sissel

Ni är jätteduktiga tjejer, skriv mer så fort ni kan :) !!


2012-06-18 @ 12:03:54
URL: http://sisselelinalbinsson.blogg.se/



Postat av: Emilia

Grymtbra!!längtar till nästa;)


2012-06-18 @ 12:06:02



Postat av: Linn

Skitbra! Mer:)


2012-06-18 @ 12:06:56
URL: http://linnahlborg.blogg.se/



Postat av: Maroa

Bäääst!


2012-06-18 @ 12:07:30
URL: http://aboutmaroa.blogg.se/



Postat av: Johanna

Skriv en till idag? <3


2012-06-18 @ 12:07:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Postat av: Tilda

Sv; Hej, tack detsamma. Ja, visst kan vi det. Säg till när du länkat mig så länkar jag er/dig. <3 :)


2012-06-18 @ 12:28:08
URL: http://mileyallday.blogg.se/



Postat av: felicia

Mer, snällaaaaa! Älskar er ni är bäst!!! ♥♥


2012-06-18 @ 13:30:53



Postat av: Alisia

Jag vill ha meeera


2012-06-18 @ 14:16:00



Postat av: Cloé

När kommer nästa? c:


2012-06-18 @ 15:07:21



Postat av: Clara

Skulle ni försöka och skriva oftare? För man glömmer liksom vad som händer när man får vänta jättelänge xd


2012-06-18 @ 15:08:02



Postat av: Lina

superbra! :D den är grym! :)


2012-06-18 @ 15:23:33
URL: http://dagensmusik.bloggplatsen.se



Postat av: theMileyCyrus- Smiler

Hej nu har jag äntligen startat min 3e (och förhoppningsvisst den jag fortsätter blogga på) Miley Cyrus blogg. Skulle betyda mycket ifall du skulle vilja göra ett länkbyte med mig. Om du vill lämna gärna en kommentar när du lagt till mig så lägger jag till dej! KRAM EVE


2012-06-28 @ 23:15:00
URL: http://themileycyrus.bloggplatsen.se



Postat av: theMileyCyrus- Smiler

Hej nu har jag äntligen startat min 3e (och förhoppningsvisst den jag fortsätter blogga på) Miley Cyrus blogg. Skulle betyda mycket ifall du skulle vilja göra ett länkbyte med mig. Om du vill lämna gärna en kommentar när du lagt till mig så lägger jag till dej! KRAM EVE


2012-06-28 @ 23:15:29
URL: http://themileycyrus.bloggplatsen.se



Postat av: Manal

Hej vill du köpa billig och snygg design ? :D
(svarar i min blogg, tack)


2012-06-29 @ 12:27:59
URL: http://justhewayim.blogg.se



Postat av: bieberstorysbyme.blogg.se

Länkbyte?:)


2012-07-05 @ 17:42:24
URL: http://bieberstorysbyme.blogg.se/



Postat av: Saga Forsberg

Senare idag kommer första delen till min nya novell, även fast du inte läser min blogg så snälla ge den en chans, det skulle vara jätte snällt! (:
(Förlåt till er som inte vill ha reklam, ni kan ta bort den här kommentaren)


2012-07-30 @ 14:41:16
URL: http://www.bieberlaugh.blogg.se



Postat av: Felicia

Hej, skulle bli jätteglad om du kollade in på min blogg, ännu gladare om du vill göra ett länkbyte! XoX


2012-08-06 @ 15:48:14
URL: http://specialnovells.blogg.se/



Postat av: Therese

Gud vilken bra novell! Jag älskar den <3 :)
Skulle du vilja byta länkar?? :)


2012-08-21 @ 20:35:07
URL: http://mystoryaboutonedirection.webblogg.se



Postat av: Mathilda

NEEEEEEEEEEJ!!!!! VARFÖR HAR DU TAGIT BORT DIN NOVELL DÄR DU SKREV OM DÅ DOM "BRÅKADE" MED VARANDRA? MED ALFREDO OCH ALLA DOM? NEJNEJNEJ, JAG VILLE JU LÄSA DEEEEN!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(


2012-10-16 @ 20:27:02
URL: http://mathiildaa.blogg.se



Postat av: BAJS

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN VART ÄR DEN NOVELLEN MED ALFREDO OCH DOM ASSO HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD JAG KAN INTE LEVA MER.....


2012-10-18 @ 17:56:27



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0