2012-06-03 @ 06:58:31
Hiss/Diss på Bloggen. +Svar på kommentarer

Åh, Herregud vad jag älskar er! Älskar era söta kommentarer.
Och Ja. Jag ska snart börja skriva novellen igen.. men jag har direkt inte haft så mycket tid pga skolan *suck*
...Börjar med kapitel 7 idag! Lovar ej att den kommer komma ut imorgon eller idag. Men vi får väl se?
KOMMENTERA om ni vill att den ska komma ut idag! Jag blir bara glad när ni gör det! ;-)
Nej. Justin *BIEBER* är inte bög.
om dem här bilder inte är tillräckligt med bevis på att Justin Bieber INTE är bög, så kan du gå in på Google och söka på (Justin Bieber and Selena gomez).

Kommentarer
Postat av: Emilia

Längtar till kapitel 7 snälla skriv den idag!!:)


2012-06-03 @ 12:11:00



Postat av: alvabieber

Haha fan vad du äger han/hon!! XD


2012-06-03 @ 12:24:07
URL: http://alvabieberr.blogg.se/



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0