2012-06-03 @ 04:33:17
JUSTIN SVIMMADE - GICK IN I EN GLASVÄGG - IGEN!

OMB! Justin Bieber sprang in i en glasdörr igen och igen!
När Justin Bieber var i Paris torsdagen (31 maj) för att utföra en hemlig show för fansen fick han en egen överraskning när han gick in i en glasvägg, skadade sig i mitten av allt. Enligt en intervju med TMZ, stötte han in i väggen, men kunde avsluta på prestanda.
"Jag uppträdde, och jag skulle gå av scenen, och i grunden, jag är i Paris och uppträder på den högsta byggnaden i Paris, och det finns en glasvägg bakom mig, och det finns ett räcke bakom glaset. Och så gick jag för att nå räcket och jag slog huvudet i glaset. Och jag antar att jag och glasfönster inte riktigt går ihop. "

Efter att han gick av scenen, passerade han ut i 15 sekunder och senare lär han drabbats av en hjärnskakning. För att rensa luften med TMZ om händelsen kunde han skratta bort det på Twitter:
"Jag mår bra. Jag mår bra. Jag har lite huvudvärk, men jag mår bra.

Tack för den kärlek, men det finns en massa människor där ute som behöver böner. Jag mår bra. smackade precis huvudet och behövde bara lite vatten. allt är bra. jag är kanadensare. Vi är tuffa. lol. allt är bra. måste bara ta det lugnt resten av natten. tillbaka igen imorgon för er. Tack."

Lyssna på intervjun med TMZ nedan:

Kommentarer
Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0