2012-05-27 @ 23:07:26
JUSTIN KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ SELENA.

Justin Bieber och Selena Gomez kan vara tusentals mil ifrån varandra, men de håller fortfarande gnistan vid liv. Ta reda på hur! Även om Selena är på andra sidan av jordklottet för att filma sin nya film The Getaway, kan inte Justin sluta tänka på henne. Medans den 18-åriga popstjärnan gav en intervju till The Sunday Times, kunde Justin inte ens fokusera eftersom det var så inne i tankar om Selena! "Jag kommer att kalla henne vän. Vad, älskling? Jag kan inte sluta tänka på dig .... Jag sa att jag inte kan sluta tänka på dig. Det är allt, um, måste jag avsluta den här intervjun, men jag ville bara att ringa dig och höra din röst riktigt snabbt ... Ja, jag älskar dig. Okej, hej då. " sa han i telefon till Selena. Även om våra tutturduvor ofta inte kan ses på grund av deras fullspäckade schema, avslöjar Justin att Skype och FaceTime har hjälpt dem att hålla kontakten."För 10 år sedan eller till och med 5 år sedan var fjärranslutningar mycket svårare", medger han."Nu kan du se vem du vill när du vill!"

-selenagoomezz


Kommentarer
Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0