2012-05-23 @ 01:43:05
Kapitel 5-.ღ Believe in Your Dreams ❤


“Vi vann!” Utbrast jag och  han drog in mig i en lätt kram. Jag besvarade kramen,  Kramen varade inte länge, bara för några sekunder. Jag lutade mig tillbaka och log stort mot Justin. Zac,Ryan och Chaz som hade kommit fram till oss och dem hållde upp händerna och vi skakade artigt dem.
“Tack för en bra match.” Sa alla nästan samtidigt, vilket som fick alla att skratta. Zac log stort.


“Vad ska förlorarna göra då?” Frågade jag och lade en hand på Justins’s korsrygg, och Justin sken upp i ett stort léende.
“Pizza.” Sa han och både jag Ryan himlade med ögonen.
“Blir ni aldrig trött på skräpmat?” Frågade jag ointresserat och båda brast ut i ett små skratt.
“Nej, och du skulle behöva det.” Sa Justin riktat mot mig, jag höjde på ögonbrynen och mötte hans blick.
“Ursäkta? Kallar du mig smal?” Ryan skrattade och Justin log menandes och jag studerade hans kropp i en blick innan jag mötte hans blick.
“Du ska inte säga så mycket.” Sa jag sedan och han suckade högt, vilket som fick mig att skratta.
“Vad ska förlorarna göra då?” Frågade jag och lade en hand på Justins’s korsrygg, Justin sken upp i ett stort léende.
Pizza.” Sa han och både jag Ryan himlade med ögonen.
Blir ni aldrig trött på skräpmat?” Frågade jag ointresserat och båda brast ut i ett små skratt.
“Nej, och du skulle behöva det.” Sa Justin riktat mot mig, jag höjde på ögonbrynen och mötte hans blick.
Ursäkta? Kallar du mig smal?” Ryan skrattade och Justin log menandes och jag studerade hans kropp i en blick innan jag mötte hans blick.
Du ska inte säga så mycket.” Sa jag sedan och han suckade högt, vilket som fick mig att skratta.
''Jag måste gå hem Älskling. Kan tyvärr inte följa med er för att äta pizza.'' Sa Zac och kollade upp mot mig med ledsna ögon.
''Va?! varför?.. Snälla stanna. Åk inte.'' Sa jag med ett svagt röst och kramade om Hans hand.
''Nej.. Jag kan inte,du få åka med Ryan, Chaz och Justin... ,Justin's namn sa han väldigt svagt och man såg på honom att han inte gillade alls idén att jag var med Justin.
''Nej. Jag och Chaz skulle ha tränning idag om ungefär 30 min så vi hinner tyvärr inte åka med er'' Sa Ryan och tittade på Justin som om att det var meningen att han och Chaz skulle åka.
_
När Ryan sa att han och Chaz skulle behöva åka redan visste jag att det var bara för att låta mig vara ensam med Elena. Dem hade inte alls trännig. Haha tänkte jag för mig själv.
''Em... Ryan, Jag vi inte alls tränning?'' frågade Chaz och jag fick genast en klump i magen.
''Jo! Har vi visst!'' Svarade Ryan och gav sedan honom en Du-får-en-choklad-om-du-håller-tyst blick.
Han nickade lite smått på huvudet och tittade på Elena. Dem skulle precis säga hejdå när blev avbrytna av Zac.
''Va? Har ni tränning? Okej. Men då åker Elena med mig.'' sa han och kollade lite på mig med ett svartsjuk blick.
''Nej. Jag och Justin åker för att äta Pizza!'' Jag är hungrig Zac. svarade hon.
Dem stod där och pratade om det när jag helt plötsligt fick ett sms av Selena...
Åh nej. Tänkte jag..
Älskling Jag vill träffa dig idag. Kan vi träffas?? NU! snälla. <3//Sel.
Jag tittade på Elena som nu satt själv i en bänk och väntade på mig. Zac hade säkert sagt att det var okej om hon följde med mig... För han var inte kvar där. Jag gick med snabba steg fram till henne och frågade om det var okej om Sel följde med oss.
Hon nickade och sa ''Ja,visst. Är det din flickvän eller?'' Frågade hon lite mjukt och kollade upp mot mig.
''Ja, och hon vill träffa mig nu. Så hon undrar om det är okej att hon följer med oss?'' frågade jag igen lite osäker. Hon nickade igen och sa ''Men snälla Justin. Hon är jo din flickvän! Du behöver inte äns fråga mig! Klart att hon får följa med. Men får Cristina följa med oss? För jag vill typ inte sitta där själv om du förstår vad jag menar.''
Frågade hon lite osäker och log svagt mot mig.
''Klart att hon får! smsa henne så smsar jag Sel att dom ska vänta på oss där. Jag orkar inte gå hämta dom nu.''
Svarade jag och log tillbaka mot henne.
Kom till McDonald's så träffas vi. Men du... Jag har två vänner som följer med mig. //Kram & Puss J.<3
Hon svarade snabbt. Jag kollade ner mot moblen och läste det som hon hade skrivit.
VA?! Vem??? Vilka?! Ryan och Chaz? :o
hade hon skrivit..
Nej. några andra. Och vilka får du se när vi träffas! //J<3
Svarade jag snabbt tillbaka och la min telefon i fickan.
***
Jag och Elena satt nu på en av McDonald's bord och väntade på att Cristina och Sel skulle komma.
Jag tittade lite runt och fick genast syn på Selena. Jag vinkade lite smått och hon fick tydligen syn på mig för hon sprang snabbt fram till mig och omfamnade mig med ett stort kram. Bakom henne stod Kenny min livvakt och stirrade på mig som om att jag varre dum i huvudet.

''Vad?'' frågade jag och kollade lite mot honom.
''Justin,du vet att du inte får gå sjäv! utan mig! Du och din mamma har redan pratat om det.''
Svarade han och kollade på mig med ett strängt blick.
''Jaja, Kenny chillaaaa bre. Svarade jag och Elena fnissade lite.
Selena vände sig mot henne och kollade på henne med ett bitchig-blick.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kort kapitel... Men den för duga för er! Jag hann med 2 kapitel idag.
och jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna med det eftersom jag har så mycket att göra..
Plugga osv..

Men Iaf KOMMENTERA för mer! Jag älskar när ni kommenterar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bieber Fever News

SV: Visst säg till när du har lagt till mig!


2012-05-23 @ 07:37:37
URL: http://bieberfevernews.webblogg.se/



Postat av: Hiba

Åååh du är verkligen skitgrym, älskar historian, snälla mera <3


2012-05-23 @ 09:16:36



Postat av: Sabina

Vill ha nästa kapitel nununu! <3


2012-05-23 @ 14:48:42
URL: http://ssaabbiinnaas.blogg.se/



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0