2012-06-08 @ 17:14:41
JUSTIN'S VEVO CERTIFIERAD INTERVJU SLÄPPS 12 JUNI


Den digitala musikvideo plattformen VEVO meddelar att de kommer att hedra musikvideor som når milstolpen 100 miljoner visningar med sin nyligen tillkännagivna CERTIFIED Award. De första som blir hedrade är Justin Bieber, Katy Perry, LMFAO och Selena Gomez och kommer att hedras med en utbyggnad av exklusiv, original programmering som kommer ha premiär på VEVO i början på juni.

De första som ska inviga VEVO CERTIFIED är Justin Biebers "Baby", "Never Say Never", "One Time", "Somebody To Love", "Never Let You Go", "One Less Lonely Girl", "Love Me" och "Mistletoe", Katy Perrys "Firework", "ET", "Last Friday Night" och "Teenage Dream, LMFAOs "Party Rock Anthem" och "Sexy And I Know It" och Selena Gomez' "Naturally", "Who Says", "Love You Like A Love Song" och "A Year Without Rain."

VEVO CERTIFIED programmering inleds med Justin Bieber den 12 juni följt av Katy Perry (juni 25), LMFAO (9 juli) och Selena Gomez (23 juli). Alla certifierade program kommer att finnas tillgängliga på vevo.com/certifierad. VEVO kommer att hedra andra artister och deras CERTIFIERADE videor varje kvartal framöver.

"Att ha åtta VEVO CERTIFIERADE videoklipp betyder hela världen för mig", säger Bieber. "Jag säger alltid att Internet var där jag fick min början. Jag postade videos och nu har det kommit att bli en full cirkel - och nu är jag certifierad - det är fantastiskt".

//justindrewbieber


Kommentarer
Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0