2012-05-17 @ 13:55:46
Kapitel 2-.ღ Believe in Your Dreams ❤

När vi var framme i skolan gick vi snabbt mot våra skåp. Alla log och hälsade på oss,
men det varju endast för att de ville vara en av oss. Vi log bara tillbaka och försökte
väcka så lite uppståndelse som möjligt på första dagen.
Jag menar på andra kan man ju det, men på första ska man ta det lungt.
Jag vred in sifferkominationen till mitt skåp och tog mina böcker. Kemi var första lektionen. Jag hatade Mrs. Tomp. Hon var nog den värsta på hela skolan.
Gammal och med spetsig näsa och dålig hörsel.. Usch. Jag vände mig om och fick ett par läppar tryckta mot mina. Zac.. mumlade jag för mig själv...

janellllee:   I actually love Chaz Somers & Ryan Butler. < but course its Justin alllllthewayy(((:  I love them all..

''Baby, Chaz ringde mig nyss och undrade om vi skulle hem till honom efter skolan, det är
jo Fredag så han undrade om vi kunde sova där oxå, Vill du?'' viskade han i mitt öra.
--
''Ja, men visst!'' Utbrast jag glatt.
''Okej, då ringer jag honom nu. På en gång.''
''Okej. gör det du.. Jag ska ha lektion nu. Men vänta på mig utanför skolan kl 13,00!
Så går vi ditt tilsammans.''
''Okej'' Svarade han och kysste mig i en lång passionerad kyss igen.
'
--
Dagen hade gått långsamt som alltid..
Men nu satt jag och Zac i hans bil på väg hem till Chaz.
''Vad tänker du på Älskling?'' Frågade Zac mjukt.
''Dig'' Svarade jag tyst. men tydligen så hörde han det, efetersom
han sprack i ett stort leende.
''Jag Älskar dig''. viskade han och tog tag i min hand.
''jag Älskar dig med..'' Viskade jag tillbaka och la mitt huvudet på kanten av fönstret.
Efter ungefär 5 minuter var vi framme..
Zac tog tag i min hand och vi gick tillsammans till Chaz's hus och plingade på.
'' Hey, Broooo'' Utbrast Chaz glatt och omfamnade både mig och Zac i en lång och mjuk kram.
''Hej Snygging'' Svarade jag glatt och kramade om honom tillbaka.
Chaz var som en bror för mig, så jag brukade reta honom med att kalla han för; Snygging, Tönt, Tjockis osv..
Han var redan van att bli retad av mig. men tydligen så gillade inte
Zac när jag kallade honom för snygging.. osv för han tittade på mig
med en blick som var omöjligt att beskriva.
--
''Hey Ry!'' sa jag när jag såg Ryan.
''Hey El'' Sa han glatt tillbaka och gav mig en lätt kram.
''El, Vår kompis ska komma hit kl 16.00  men Jag Zac och Chaz tänkte
dra till Centrum för att handla något
så vi kan äta.. Så vi kommer typ inte vara hemme när han kommer.''
''Em.. Okej? , Men är det inte lite random.. liksom, känner jag äns eran kompis?
''Nej.. tror inte det..''
''Okej, Men vad heter han då?''

Jag såg hur både Ryan Chaz och Zac fick en klump i magen när jag sa det.
Vem är deras hemliga kompis egentligen?

--------------------------------------------------------------------------------

Kapitel 2 ute nu! KOMMENTERA för mer!!
ME GUSTA när ni kommenterar!❤


Kommentarer
Postat av: Bella

Bor hon i kanada eller?


2012-05-17 @ 15:56:04



Postat av: Anonym

Van *


2012-05-17 @ 21:03:36



Postat av: maria

verkar vara en bra novell ;) väntar på nästa <3


2012-05-18 @ 18:55:36



Postat av: Toussaint Houle

Hello there, I found your blog via Google at the same time as looking for a related topic, your website came up, it appears great. I've bookmarked it in my google bookmarks.
HTTP://www.CoolMobilePhone.net


2012-07-22 @ 05:20:07
URL: http://www.coolmobilephone.net



Postat av: M

bra:)


2012-07-30 @ 22:44:03



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0