2012-05-19 @ 17:12:16
Kapitel 3-.ღ Believe in Your Dreams ❤

''Hey Ry!'' sa jag när jag såg Ryan.
''Hey El'' Sa han glatt tillbaka och gav mig en lätt kram.
''El, Vår kompis ska komma hit kl 16.00  men Jag Zac och Chaz tänkte
dra till Centrum för att handla något
så vi kan äta.. Så vi kommer typ inte vara hemme när han kommer.''
''Em.. Okej? , Men är det inte lite random.. liksom, känner jag äns eran kompis?
''Nej.. tror inte det..''
''Okej, Men vad heter han då?''

Jag såg hur både Ryan Chaz och Zac fick en klump i magen när jag sa det.
Vem är deras hemliga kompis egentligen?



 

''Det får du ta reda på när han kommer.'' viskade Ryan..

''Jaha.'' Svarade jag ironiskt.. Men Whatever?! Vem fan är den hemliga killen?!

''Okej, Babe.. Nu måste vi gå,för annars kommer affärerna stängas.''

Sa Zac mjukt och pussademig lätt på pannan.

''Mmm..'' Mumlade jag och tog tag i hans midja och pressade mina läppar mot hans.

Jag Älskade att få känna hans varma läppar mot mina. Jag älskar absolut allt med honom.

--

Det hade gått 2 timmar nu sedan The Boys  gick i väg till Centrum...

Men ingen hemlig kille hade kommit..undrar vart han, är och VEM han är..
-
Plötsligt så plingade det till på dörren och jag flög snabbt upp ur sovan för att öppna den.
The Boys.. Tänkte jag för mig själv.
Men jag hade fel.Det var inte killarna som stod där utan JUSTIN BIEBER! Omg..tänkte jag..
''Vafan gör DU här?!'' sa jag utan att tänka mig för.
''Em,Hej för det första sa han och log. HerreGud! Den killen kan verkligen
få vilken tjej som helst att falla för honom,hans vita perfekta tänder.
Hans leende dödar.. och hans hår.. Gud! NEJ! nu får jg sluta tänka så här.
vafan Elena du har en pojkvän..tänkte jag för mig själv.
''Em,Hej. Sa jag lite svagt och kollade ner på mina händer.
''Jag heter Justin, Vad heter du då?''
''HAHA! Ja.. du. det visste jag redan,men okej. Jag heter Elena,Kom in. det är kallt här ute. Sa jag lite blygt..
--
''Så,Justin berätta! Vad gör du här?'' Sa jag när vi satt oss i soffan.
''Hehe.. Jo jag är Chaz,Zacs och Ryans bästa vän.. Jag skulle komma hit idag,Men jag visste inte
att dem inte skulle vara hemma när jag kom.. Så min fråga är, Vem är du? frågade han lite blygt och log.
''Jaha.. så du är den hemliga killen?, Jo. Jag är Zacs flickvän!'' Sa jag stolt och log.
''Em va? haha. Okej.'' sa han och kollade ner mot sina händer, det såg ut som han blev lite ledsen
när jag sa att jag var Zacs flickvän.. NEJ! jag måste ha inbillat mig..Liksom han är Justin Bieber..
tänkte jag..
--
''Vad tänker du på? frågade han och kollade på mig med sin söta leende.
''Haha..På dig faktiskt'' sa jag och såg hur han började plötsligt rodna som en liten tjej.
''“OMG! Justin Bieber rodnar! HAHAHA.” Utbrast jag och han skrattade till och himlade med ögonen.'

''Gör jag inte...'' Sa han och placerade sin hand på min kind.
Han tittade på mig djupt inne i mina ögon.. och sa'' Du är så Vacker Elena''

(tänk er att det är Justin och Elena)
''Du med Justin..'' svarade jag blygt tillbaka.. Vi fortsatte att kolla djupt in i varandras ögon men vi
blev avbrytna efter ungefär 10 minuter för då började det plinga hysteriskt på dörren. det var då jag
vaknade till liv och insåg att jag har en pojkvän!
''Em.. Jag kommer snart'' sa jag snabbt till honom och flög upp ur soffan för att öpnna dörren.
-

''Heeeeeeeej Baby'' Ubrast Zac och pressade sina läppar mot mina.. Just när han kysste mig
kom Justin och kollade på mig med ledsna ögon.
''Heeey Brooooooo! '' Utbrast han sedan och kollade på Justin.
''Hey Zac, Vart är dem andra? Chaz och Ryan? ''sa han snabbt och kollade på honom..
''Dem kommer. Chaz skulle bara köpa godis. Du vet hur han är man..
''Haha,Okej.'' sa Justin och kollade på mig med samma söta leende som alltid.


Åh Gud! Elena är så underbar, hennes leende. Ingen har ett finare leende än henne...
Jag vet att jag är tillsammans med Sel. och att Elena är tillsammans med en av mina bästa vänner men åå!
Att se henne med Zac.. det är så svårt. Jag får enså konstigt känsla.. som att jag är avundsjuk.
Jag kan väl inte ha fallit för Zacs tjej eller?

****
Efter 30 minuter plingade till på dörren och jag visst det att det var Chaz och Ryan så jag sprang till
dörren för att Öppna den.
''Justiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn! Fan vad jag har saknat dig man!'' Utbrast Chaz och flög upp mot mig och
omfamnade mig med ett broo-kram.
''Hey Man! Saknat er med !'' sa jag och kramade både Ryan och Chaz.
Jag hade verkligen saknat mina bästa vänner...Tänkte jag för mig själv och log.
''Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Chazzi! Ge mig Godis nu din Tjockis! Hörde att du skulle köpa godis så Ge mig!''
Hörde jag Elena ropa. Hon sprang fram till Chaz och tog hans choklad från honom....
''Hörni ska vi titta på nån film?'' Utbrast Zac.
Alla sa okej. Förutom Elena. Jag följde varje liten steg som hon tog,hon är verkligen Vacker!
Och Zac har tur att ha henne. att kunna få röra henne..
''Elena varför är du så tyst?'' frågade Zac henne och tog tag i hennes hand. Samma känslan som jag fick
förut växte i mig och jag ville bara skrika på honom att han skulle dra ta bort hans hand från hennes.
''Em..För att jag kanske inte vill prata!'' Utbrast hon och kollade på honom med ett sur min.
''Okej,du behöver väl inte bli sur för att jag frågar va?!'' Utbrast han sedan och gick ifrån henne.
Hon sprang fram till dörren och skulle precis öppna den för att gå ut när jag sa ''Vänta Elena! Jag följer med dig.''
''Visst'' sa hon snabbt och öppnade dörren så vi kunde gå ut.
****
''Kom'' sa hon och jag följde efter henne.
Hon satt sig på kanten av Chaz bassäng och började sparka sina föter på vattnet.
''Kom, Justin. Sätt dig här också!'' sa hon mjukt och kramade om mim hand.
Jag ryste till och satt mig brevid henne.
''Zac är så jobbigt ibland.'' sa hon plötsligt.
''Ja, alla är jobbiga ibland.'' sa jag mjukt och log.
''Du har ett fint leende. Visste du det?'' frågade hon blygt och kollade ner mot sina händer.
''Ditt är så mycket finare Elena. Du är Vacker! Visste du det?'' svarade jag och placerade mina händer
mot hennes kind precis som föra gången.
Jag tittade ner mot hennes läppar och skulle precis kyssa henne när jag hörde Zac ropa.
''VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED?!


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ojojoj! hihi.. Lite drama och kärlek va? Vad tycker ni?

Kommer det hända något mellan Elena och Justin?

Och hur kommer Zac reagera?

KOMMENTERA,KOMMENTERA FÖR MER BABES!❤

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jennie

ja, jättegärna :)

både i ett inlägg och i menyn? :)


2012-05-19 @ 19:41:53
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se/



Postat av: Jennie

så, fixat :)



kram <3


2012-05-19 @ 19:51:23
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se/



Postat av: Hiba

skitbra <3


2012-05-20 @ 01:00:52



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback


RSS 2.0